Har du problem att se vår elektroniska reservdelskatalog?

Nyheter

Har du problem att se vår elektroniska reservdelskatalog?

I mitten av oktober lanserade vi en ny version av vår elektroniska reservdelskatalog.
Den nya versionen är snabbare än den gamla och använder inte längre föråldrad SVG-teknik.
Efter lanseringen har vi dock förstått att vissa kunder tyvärr inte kan se vår reservdelskatalog längre.

Var hittar du Invacare reservdelskatalog?
Den direkta länken till den nya reservdelskatalogen är:
https://e-spares.invacare.eu.com/catalog/app?__bk_&__rid=WXV14480157849…
Du hittar reservdelskatalogen även via menyn "Hjälp och support" på vår hemsida, samt i sidhuvudet
och under "Snabblänkar" längre ner på hemsidan.

Har du problem med att se reservdelskatalogen kan det bero på följande:
Reservdelskatalogen finns tillgänglig på en intern server, som bl.a. är kopplad
direkt till Invacares affärssystem. Det som visas via länken är en sorts begränsad kundbild,
alltså bara ritningar och artikelnummer.
Som framgår av ovanstående länk innehåller webbadressen port: 8080. För vissa öppnas inte denna port automatiskt, då systemet rapporterar att det gäller en osäker plattform,
och åtkomsten blir därför blockerad.

Lösning:
Det är nödvändigt att öppna 8080 porten manuellt.
Kontakta Din IT-ansvarige och skicka om det behövs även förklaringen ovan i samband med
att du ber om att få https://e-spares.invacare.eu.com öppnad.