I månadsskiftet februari / mars 2019 är det dags för oss på Invacare att uppdatera vårt affärssystem. Utifrån erfarenheter av redan genomförda uppdateringar hos andra enheter inom Invacare kan vi se följande tre viktiga informationspunkter.
Dela
Dessa tre punkter är:
Fredagen den 1 och måndagen den 4 mars är tillgängligheten till vår kundservice i Spånga begränsad.
För ordrar inkomna vid månadsskiftet februari / mars 2019 blir sannolikt leveranstiden något längre än vanligt.
Dokument såsom ordererkännande, följesedlar och fakturor kommer se lite annorlunda ut framöver.
Vi tackar för er förståelse och ber om ursäkt på förhand för eventuella olägenheter i samband med detta.
Vi har nöjet att bjuda in er till en viktig och lärorik kortare utbildning om hur vi kan förebygga trycksår, med fokus på hälarna – ett av de mest utsatta områdena.
Hälen är särskilt utsatt för att utveckla trycksår – det näst vanligaste stället...
Som ambassadör för Invacare kommer jag berätta om mitt liv i stort. Ni kommer kunna följa mig som pappa, som researrangör och som rehabinstruktör. Det blir högt och lågt precis som det är att leva.
Vi hälsar Sebastian välkommen till vårt Invacare...
Vår kundservice finns på plats alla helgfria dagar, dock med en lägre bemanning så vi ber om lite extra tålamod. Passa då på att ta en pepparkaka eller skumtomte så hjälper vi dig så snart vi kan.